Om jou te helpen bij het verkennen van onze diensten, hebben we hieronder een lijst met veel gestelde vragen samengesteld. Als je nog meer vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan voor je klaar!
De Artistic DJ
Wanneer weet ik wie onze DJ wordt?
Uiterlijk 1 maand voor aanvang is zowel de logistieke als dj planning definitief(deze hangen met elkaar samen). Als er vooraf een voorkeur is gegeven zal hier uiteraard rekening mee worden gehouden.
Wanneer hebben we contact met de DJ?
De DJ neemt รฉรฉn week voor het feestavond contact met jullie op voor de (muzikale) puntjes op de I. Dit is een telefonisch gesprek maar kan op verzoek ook een videogesprek zijn. Samen bespreken jullie dan de door jullie ingevulde wishlist zodat er gegarandeerd een superfeest komt!
Is het mogelijk om op locatie met de DJ af te spreken?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. De afspraken worden altijd via de telefoon of videogesprek gedaan. Dit omdat wij al bekend zijn met vrijwel alle trouwlocaties in Nederland en dus een locatiecheck niet nodig is. Mochten wij jullie trouwlocatie nog niet kennen dan nemen wij altijd contact met de locatie op om onaangename verrassingen tegen te gaan.
Wat gebeurt er als de DJ ziek is?
Bij ziekte van de DJ beschikken we altijd over een gelijkwaardige vervangende DJ uit ons eigen team die de kwaliteit en uitvoering kan waarborgen. The show must go on!
Wat voor kleding draagt de DJ?
Staanrdaard is de DJ smart casual gekleed. Wanneer er een bepaald thema aan de feestvond hangt horen wij dit natuurlijk graag zodat de DJ zijn kleding hierop kan aanpassen.
Kunnen we een voorkeur aangeven voor een DJ?
Mochten jullie al bekent zijn met een Artistic DJ is het natuurlijk mogelijk om een voorkeur aan te geven. We zullen proberen de voorkeur ook definitief te maken, maar dit is natuurlijk ook afhankelijk van de beschikbaarheid van de DJ.
De ceremoniemeester wil graag de DJ spreken, is dat mogelijk?
Zeker! Dat kan op de avond zelf als het enkel om een korte onderbreking of stukje gaat. Anders kan de ceremoniemeester contact met ons opnemen om de wensen te bespreken. Zo zorgen we dat alle informatie bij elkaar blijft en geen ruis ontstaat.
Hoe kunnen we de DJ op de dag zelf bereiken?
Jullie kunnen als centraal nummer 079-3479093 aanhouden. Buiten kantoortijden kan optie 2 worden gekozen.
Staat je vraag er niet bij?
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
De Feestavond
Hoe laat is de DJ op de feestavond aanwezig?
Als jullie een dj show hebben geboekt zijn wij รฉรฉn uur voor aanvang van het feest aanwezig. De opbouw van onze shows duurt slechts 20 tot 30 minuten waardoor we nog een half uur speling aanhouden bij de opbouw.
Als jullie een solo dj boeking hebben gemaakt(als alle appartuur al op locatie aanwezig is) is de dj of muzikant uiterlijk 30 minuten voor aanvang aanwezig.
Is de opbouw geruisloos?
Ja, de opbouw van onze show is volledig geruisloos. Er hoeft dus niet getimmerd of gesoundcheckt te worden!
Is het mogelijk dat de DJ eerder komt opbouwen?
Het kan natuurlijk zijn dat het diner in dezelfde zaal plaatsvindt als het feest. Geen probleem! Onze dj show zijn supersnel te plaatsen en doen we in zo’n situatie als de locatie de zaal gaat ombouwen naar de feestavond.
Kan de DJ langer draaien dan afgesproken?
Dit is tegen meerprijs mogelijk indien de DJ geen andere boeking heeft staan en het logistiek ook geen probleem is. Daarnaast moet er ook toestemming gevraagd worden aan de locatie.
Hoeveel ruimte heeft de DJ show nodig?
De ideale opstelling voor een dj show is 5 x 2 meter. Geen probleem als dit niet mogelijk is op jullie locatie. Dan zetten we de speakers wat meer de zaal in, dan ontstaat er een smallere opstelling.
Wij hebben de Allure show geboekt, hoe moeten wij de fotoโs aanleveren?
Jullie moeten zelf de foto(โs) op een USB stick zetten en deze aan het begin van de avond bij de DJ afleveren. Let op dat de foto(โs) maximaal 1 mb per stuk is, een jpg bestand is en dan deze altijd liggend (landscape) zijn.
Ook vragen we om minimaal 2 weken voorafgaand aan de feestavond 1 foto per mail aan te leveren. Graag o.v.v. jullie namen, de trouwdatum en Allure show. Deze kan als back-up gebruikt worden mocht de USB stick op de avond zelf niet werken.
Ik wil extra sfeeropties bestellen, is dat mogelijk?
Zeker! Stuur ons een mail met je aanvullende wensen en we sturen je een offerte en/of een bevestiging.
Wie kan ik bereiken in geval van nood op de feestavond?
Door het algemene nummer van Artistic Productions (079-3479093) te bellen kunnen jullie buiten kantoor tijden kiezen voor de optie 2 en worden jullie doorverbonden met het noodnummer.
Dienen wij eten en drinken te verzorgen voor de DJ?
Ja, drinken moet altijd verzorgd worden. Indien we gebruik wensen te maken door een (crew) maaltijd dan zullen we dit vooraf bij jullie kenbaar maken.
Staat je vraag er niet bij?
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Muziek
Kunnen wij onze muzikale wensen doorgeven?
Graag! Graag verzoeken wij jullie om de ontvangen (online) wishlist in te vullen. Ben je je wachtwoord kwijt? Dan kan je deze via mijn.artisticproductions.nl opnieuw opvragen en eventueel wijzigen. Let op dat je het e-mailadres gebruikt wat wij ook hebben gebruikt voor de bevestigingsmail!
Hoe kan ik inloggen op Mijn ArtisticProductions?
Ben je je wachtwoord kwijt? Dan kan je deze via mijn.artisticproductions.nl opnieuw opvragen en eventueel wijzigen. Let op dat je het e-mailadres gebruikt wat wij ook hebben gebruikt voor de bevestigingsmail!
Kan ik tussentijds mijn online wishlist aanpassen?
Jazeker! Vergeet alleen niet na elke update op Versturen te klikken om de wijzigingen op te slaan.
Let op, je kan de online wishlist tot 2 weken voorafgaand aan het feest invullen(dit is bewust om ruis te voorkomen). Daarna dienen eventuele wijzigingen/wensen besproken te worden tijdens het “Puntjes op de I” gesprek met jullie dj.
We hebben de wishlist ingevuld en nu?
Super! De DJ zal in de week voorafgaand aan de week van het feest contact met jullie opnemen om de wishlist door te nemen.
Kunnen wij of onze gasten op de avond zelf nummers aanvragen?
Dat is zeker mogelijk! Wel houden wij rekening met de bandbreedte van de muziekgenres die jullie hebben aangegeven in de Wishlist. Wanneer dit niet op elkaar aansluit zullen we altijd eerst akkoord vragen.
Kunnen jullie een openingsmix produceren?
Zeker! Onze producer maakt graag een mix voor jullie openingsdans. Jullie kunnen maximaal 5 liedjes naar keuze opgeven waaruit de mix moet bestaan en die ontvangen we graag uiterlijk 2 maanden voor de grote dag, zodat er nog genoeg tijd is voor de productie en voor jullie om te oefenen. De kosten hiervan zijn โฌ100,- inclusief btw.
Graag ontvangen we bij de liedjes ook een YouTube link, zodat we het over dezelfde versie hebben. Jullie kunnen dan aangeven vanaf welk moment en hoelang jullie een bepaald stukje uit een liedje willen hebben.
Er kunnen kosteloos eenmalig aanpassingen worden gedaan in de mix.
Kan muziek via een eigen laptop, tablet of telefoon worden afgespeeld?
Aansluiten van externe apparaten gaat altijd middels een kabel. Dit gebeurd veelal van mini jack(reguliere hoofdtelefoon aansluiting) naar tulp (wel bekende rode en witte kabel).
Wij hebben de nodige kabels bij ons maar neem altijd voor de zekerheid ook de benodigde (verloop) kabels mee. Beter teveel dan geen!
Kunnen jullie een karaoke versie van een liedje verzorgen?
Nee, wij beschikken enkel over orginele tracks.
TIP: Mocht de karaoke versie op YouTube staan dan kan je deze download met een online “YouTube audio converter” (te vinden via Google). Deze track kunnen jullie dan als mp3 op een usb stick (max 16 gb stick) zetten en op de avond zelf aan de dj geven.
Kunnen onze gasten een speech, toespraak of liedje zingen?
Wij hebben altijd 1 draad gebonden microfoon bij ons waar jullie en jullie gasten gebruik van kunnen maken. Willen jullie een draadloze microfoon of hebben jullie er meerdere nodig? Neem dan even contact met ons op.
Hoe kunnen wij specifieke nummers aanleveren?
Dit kan via WeTransfer naar osns algemene e-mailadres o.v.v. de datum van het feest, je naam en een toelichting waarvoor de track is.
Staat je vraag er niet bij?
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Locatie
Hebben jullie contact met de locatie?
Wij zijn vrijwel bekent met alle trouwlocaties in Nederland. Wanneer wij de locatie niet kennen nemen wij altijd contact op met de locatie om logistieke verrassingen tegen te gaan.
Regelen jullie met de locatie hoe laat jullie kunnen opbouwen?
Regulier zijn wij รฉรฉn uur voor aanvang van het feest aanwezig. De opbouw van onze shows duurt slechts 20 tot 30 minuten. Is er vanuit de locatie alleen de mogelijkheid om eerder op de dag op te bouwen? Laat dit dan even aan ons weten, dan kunnen we kijken naar de mogelijkheden.
De locatie heeft logistieke bijzonderheden zoals trappen, wat nu?
Dit kunnen jullie aangeven in de ontvangen Wishlist. Dit is van belang om logistieke verrassingen tegen gaan en een meerprijs(sjouwhulp) te voorkomen.
Moeten wij de parkeerkosten voor de DJ betalen?
Binnen het redelijke nemen wij de parkeerkosten voor eigen rekening. Als de totale kosten voor parkeren hoger dan โฌ10 per feestavond uitvallen dan zullen de kosten aan jullie worden doorberekend. Indien er privรฉ parkeerplaatsen op de locatie beschikbaar zijn, verzoeken we jullie om een parkeerplaats voor de DJ en/of muzikant te reserveren.
Staat je vraag er niet bij?
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Betaling
Wanneer ontvang ik de factuur?
In de week dat jullie geboekt/de offerte aanvaard hebben ontvangen jullie de factuur.
Wanneer moet de betaling voldaan worden?
Binnen 14 dagen na het ontvangen van de factuur moet er een aanbetaling gedaan worden van โฌ100,-, dan is de boeking definitief. Het resterende bedrag moet uiterlijk 14 dagen vรณรณr aanvang van de feestavond betaalt zijn.
Staat je vraag er niet bij?
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Extra Sfeer
Geeft de DJ show voldoende licht/effecten?
Ja, het geeft voor de feestavond voldoende licht maar het licht komt vanaf 1 zijde. Als je extra licht in de zaal wilt hebben dan adviseren we om uplighters bij te boeken. Dat zijn accu spots (dus geen stroom nodig) die plaatsen we tegen de wand. Deze kunnen we elke gewenste kleur geven waardoor je meer sfeer krijgt in de zaal dan met bijvoorbeeld wit licht.
Welke attributen worden bij de Photobooth meegeleverd?
Uit hygiene oogpunt worden er geen props/attributen meegeleverd bij de photobooth.
TIP: Bestel op AliExpress (op tijd) je gewenste props
Verzorgt de DJ ook de opbouw van de Photobooth?
Op uitzondering/verzoek kan de photobooth door de dj worden opgesteld.
Bij vragen over de photobooth kan gebeld worden met onze partner Sharingbox 085-3033723.
Hoe krijgen wij achteraf de fotoโs van de Photobooth aangeleverd?
De fotoโs worden achteraf in jullie persoonlijke pagina van Sharingbox geplaatst. Hierin kunnen jullie de foto’s bekijken en downloaden.
Hoe krijgen wij achteraf de fotoโs en de videoโs van het foto/videogastenboek aangeleverd?
Het beeldmateriaal van het foto/videogastenboek krijgen jullie achteraf in de mail via een downloadlink, hier kunnen jullie het beeldmateriaal downloaden. De link blijft minimaal 2 weken actief.
Staat je vraag er niet bij?
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Extra vragen
Speelt een Artistic muzikant non-stop net als de DJ?
Nee. De Artistic muzikant (bijvoorbeeld een saxofonist/percussionist) speelt avondvullend op gepaste momenten. Hierdoor behouden we de toegevoegde waarde. Een zanger(es) treedt in bepaalde blokken op. Dit gebeurt meestal in blokken van 3 x 20 minuten.
Wanneer is de beste tijd om de zanger(es) te laten optreden?
Dat is afhankelijk van de sfeer die jullie willen creรซren. Denk hierbij aan het begin van de avond meer aan jazz/soul en op het hoogtepunt van de avond meer dansbaar/ up temp.
Kan er buiten of in een ander ruimte ook geluid afgespeeld worden?
In principe niet maar afhankelijk van de mogelijkheden op locatie en de te overbruggen afstand is dit in overleg wel mogelijk. Neem hiervoor per mail contact met ons op.
Draaien jullie alle nummers van de wishlist?
Naar aanleiding van de ingevulde wishlist zal de dj contact met jullie opnemen om de wishlist met jullie door te nemen. Hij zal jullie aan de hand van jullie muzikale wensen van informatie en advies voorzien om het beste uit jullie feestavond te halen.
Staat je vraag er niet bij?
Druk dan op onderstaande knop en vul daar het formulier in.
Zij gingen je voor
We Create, You Celebrate
Hoe kunnen we je verder helpen?
Seran van Wijk
Client director